Borta bra men hemma bäst...

2010-08-03, 21:51:21 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina har varit hos "mormor och morfar" i flera timmar idag då jag har varit i Kalmar på möbelvaruhuset med de platta paketen. Hon sover och sover så min pappa sa till slut "är hon sjuk" De är ju vana vid flatten Amos som har varit mer som en takfläkt när han har varit där. De har i alla fall haft lite aktivitet då de har varit ute tillsammans för första gången. Det kommer att ta sin tid för dem att lära känna varandra. Katrina verkade nöjd när jag hämtade henne och gick och lade sig i min säng bums efter det att hon hade ätit. Liten anspänning har det nog trots allt varit för henne idag men hon måste ju vänja sig vid att jag kommer och går och att jag framför allt alltid kommer tillbaka till henne. Min lilla prinsessa. Hon har varit här hos mig nu i precis tre veckor. Jag är så glad för henne så det är inte sant!

Här ligger Katrina i mattes säng efter  en lång dag hos "mormor och morfar". Borta bra men hemma bäst!




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?