Finaste trion i staun...!

2014-02-02, 10:06:24 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Jag har garanterat den finaste trion i hela Kallekrona ;)
I veckan blev det några härliga snöpromenader i vintermundering. Amos behöver ju ingen utstyrsel förstås. Många undrar hur jag får på tjejerna allt. Faktum är att de gillar sina täcken. Katrina älskar overall! Hon är dessutom megagullig i sin röda overall och blommiga halsband. Hon trippar lyckligt fram och mitt hjärta tar då ett skutt ❤️ 

Finaste trion...!

Mitt hjärta...!




AKTP

Vilken härlig trio du har!Katrina är urgulliig.Molly får nöja sig med personlig coach samt att nu drar hon husse när de är ute och går med midjekoppel./aktp

Svar: Husse kan kanske till och med åka i vagn bakefter!? Molly är stark som en liten häst ♡
Margaretha Jansson



2014-02-04, 17:54:02



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?