Jag är så glad...

2010-08-12, 22:23:42 / Kategori: Vardagar med Katrina
Jag är så glad att jag har lilla Katrina och att jag får vara hennes matte. Hon följer med mig nästan överallt och blir mer och mer självklar för varje dag. Idag har vi besökt en granne som nu bor i särskilt boende. Katrina gör som hon brukar när hon kommer till något nytt ställe. Hon vandrar runt och nosar och tittar överallt sedan lägger hon sig. På kvällsrundan ramlade vi in hos en kompis och hon fann sig tillrätta även där. Hon är lättsam som få det lilla hjärtat.

På stan är det sailfest i dagarna tre med flyguppvisning av j...la JAS både fredag och lördag. Det gäller att hålla sig inne och stänga omkring sig mellan 12-13. Detta h...vete har vi varje år här. En helt onödig muskeluppvisning som våra hundar alltid har plågats av. De flyger precis över där vi bor. Det är synd om alla små med känsliga öron...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?