Dagens läge...

2010-09-16, 18:56:57 / Kategori: Vardagar med Katrina
Dagens läge har varit lågt...
Gårdagens lekfulla race med Theo satte sina spår i gumpen på den lilla snabba fröken. Hon vill mer än hon klarar tror jag. Men kul var det! Det är inte så att hon är skadad. Hon har träningsvärk helt enkelt. Framför allt i de musklerna som går från sittbenet ner till knät. Jag har känt lite där och märker att hon reagerar något. Dagen hos mormor och morfar har passerat mestadels liggande på olika ställen och endast små promenader har varit påkallat. När jag kom hem sov hon i sin bädd och tog knappt någon notis om att jag var hemma. Jag kände mig efter en stund tvungen att kontrollera hur hon mådde så jag prövade med att öppna kylen och prassla lite med ostpåsen. Och ser man på! Där stod hon vid min sida och chansade på en liten ostskiva. OK då...! Därefter förflyttade sig fröken sprinter in i min säng och där har hon legat nu en stund. Vi får väl hasa ut en lite minirunda så småningom innan läggdags. I morgon är det säkert en piggare dag.




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?