Det leks...

2010-09-11, 05:09:07 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det leks nu med leksaker som aldrig förr! I jämförelse med Amos, som är Flatte, som mer eller mindre alltid har en leksak i munnen så är Katrina sparsmakad när det gäller grejer. Amos brukar trycka in flera leksaker i munnen samtidigt. Fler ju gladare han är verkar det som. Han är ju "bärare" en apporterande hund. Amos är ju ett hebreiskt namn som betyder "han bär, han lyfter" Det tyckte vi var passande. Katrina som har en annan instinkt än att bära gillar när det piper. Hon ska väl döda hon. Men inte vad som. Hon fick en gul plastgrej som piper. Den brydde hon sig inte om förrrän jag stoppade den i mina gråa virkade innetofflor. Då blev det fart! Den blir väl mer "kaninlik" så kan jag tänka.Så nu piper det lite när som. Till och med halv fem på morgonen...

Just nu piper det inte kan jag säga. Jag fick ingen bild "in aktion" då jag inte är snabb nog med kameran. Särskilt inte halv
fem på morgonen.
 
. 

Mona Hellman

En morgonpigg liten tjej må jag säga



2010-09-11, 14:37:42



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?