Lat kväll...

2010-09-07, 20:36:57 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina har sovit hela eftermiddagen. Det är fullt upp på dagiset. Hon lyfte knappt på huvudet när jag kom hem. Känner mig lite frusen så det blev bara en liten kort runda nu i kväll. Katrina är inte nödbedd utan vänder gärna hem igen. Man märker att hon sätter extra fart när vi vänder. Hon verkar inte heller vara i toppform. Det börjar bli kyligt. Kände det redan på morgonpromenaden att det är kallare nu. Snart får hon väl ha täcke på kan jag tro. Skönt att jag har inhandlat ett tidigare i sommar. Vi är rustade för det kommande höstrusket.Hon är känslig för kyla. De är det Greys, känsliga för både kyla och värme på grund av sin tunna hud och päls. När vi kommer hem hoppar Katrina upp i sängen med sitt ben. Hon viftar på svansen så hon verkar nöjd med en stilla avrundning på denna dagen. Snart får vi börja tända ljus på kvällen. Det är en mysig tid vi har framför oss.

.

emly

Verkligen en fin bild!



2010-09-13, 17:13:21 URL: http://smellofnature.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?