Lördag på Saltö...

2010-09-04, 20:50:30 / Kategori: Vardagar med Katrina
                                 
Det går bra att äta middag på Saltö också. Efter en härlig promenad så får Katrina sitt eftermiddagsmål i köket på Saltö. Hon har alltid koll på mig när hon äter. Helst vill Katrina att jag ska vara i närheten så att hon ser mig när hon äter. Om jag lämnar henne för att gå in i ett annat rum så avbryter hon sin måltid för att gå och kolla var jag är för att sen gå tillbaka till matskålen. Efter maten är det skönt att vila middag på sängen.

I morgon ska vi plocka svamp. Då får Katrina inte följa med för det är så mycket mygg i skogen. Hon blir verkligen illa biten av de där små inande typerna. Och kliar gör de också något så fruktansvärt tycker hon.

Här ligger hon min lilla skönhet!



                                                    

Även jag får vila middag en stund!





Ann-Catrin

Härlig läsning som alltid.

Vilka underbart vacker hon har blivit skönheten.



2010-09-04, 21:26:53 URL: http://kennelbrilaros.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?