Nya prylar och pynt...

2010-09-24, 19:34:56 / Kategori: Vardagar med Katrina
Igår beställde jag ett fleecetäcke, ett nytt halsband med lila vackert band och en greyhoundsele från Torshammarens textiltryck. Fleecetäcket behöver hon som jag har nämnt tidigare, halsbandet är "till lyst". Selen jag har till henne är jag inte nöjd med. Den glider upp på lilla K men kan säkert vara jättebra till en annan liten vän. Katrina behöver en vinthundsele. Det blir en svart med röd teddy framtill. Hon ska mannekänga här på bloggen sen när vi har fått allt det nya. Jag såg på ett ställe "tazzels", pärltofsar, att hänga i halsbandet. Det ska hon också få sen har jag tänkt. Det ska matcha det nya halsbandet så jag väntar lite med detta.

Nu ska vi ta helgen som den kommer med lite hemmapul, mys, promenader och kanske lite svampplockning. Just nu ligger hon och gnager på ett ben efter en stilla promenad. Den smärtstillande medicinen tar hon utan krusiduller. Här krävs varken ost eller leverpastej. Det har jag aldrig varit med om tidigare. En tandskrapa har jag inhandlat idag. Den ska vi försöka oss på att använda i helgen tillsammans med tandborsten. Detta är nytt för mig. Både Flora och Amos har haft och har hur fina tänder som helst. Det är väl som med oss fyrbenta. Olika faller ödets lotter...

Tack för gulliga kommentarer på bloggen och på facebook! Det värmer gott!

Tuggbenet är slut, medicinen har verkat, det är fredag...



Annette

kommentarerna här är ju väldigt få från min sida, skulle egentligen kunna skriva mycket mer, för varje dag då jag läser om Katrina så får jag en massa tankar i huvet men jag skriver ju inte allt, men idag har jag tänkt: gud vad den hunden har det bra, vilken omtanke o omsorg som jag skulle önska alla djur och människor :)



2010-09-25, 00:27:12

emly

Katrina kan verklige le!!



2010-09-25, 12:15:02 URL: http://smellofnature.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?