Bortbjudna...

2011-01-26, 17:26:42 / Kategori: Vardagar med Katrina
I kväll är vi bortbjudna Katrina och jag. Vi ska hem till en kompis som precis har flyttat till en ny lägenhet i stan. Vi tar en promenad i kylan. Det var riktigt kallt nu igen. Mormor ringde mig på jobbet för att lämna rapport. Katrina var hemma och hade fått mat. Maten hade hon inte rört och hon ville inte bli lämnad själv. När jag kom hem så tjöt Katrina av glädje och sen åt hon upp all maten i skålen på en gång. Så kan det vara...
Nu ska vi klä på oss och gå mot stan med raska steg. Det är alltid spännande att besöka någon i ett nytt hem. Hungrig är jag också. I det där hemmet bjuds det dessutom alltid på god mat. Hej då, nu går vi!

Hej då, nu går vi...!



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?