Dan före dan...

2011-07-10, 21:44:54 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Håller på och ställer in min mentala klocka på jobb. I morgon är det dags. Dagarna har gått som i ett nafs och nu är denna semestern slut. Det är högsommar och ännu mycket sommar kvar att njuta av. Det känns ovant att börja jobba nu. Oftast har jag haft sen semester och då brukar det kännas lite höstaktigt när jag börjar jobba igen.
Lilla vita lammet håller på att tappa sin päls. Allt det ulliga gulliga håller på att släppa. Vi använder nya kammen lite varje dag. Undrar hur hon kommer att bli i pälsen sedan. Just nu ser det fläckvis ynkligt tunt ut.
Vi har varit i hagen och busat lite nu på kvällen. Idag var det mer fart. Mormor följde med. Det var ett trevligt par där med sina två Amstaffar. Roliga och pigga hundar var det. Trevligt att fler hittar dit. Det är en lika underbar kväll som igår. Fick några bilder från Rolf från i går förresten. Scilla trivs nu också på Saltö och hittade sin plats i en fåtölj som passade damen precis. Katrina tycker att hon har sina ställen hos Rolf och hon ligger gärna i både soffan och sängen. Fåtöljen har hon inte gjort anspråk på så det passar väl bra då att lilla Scilla får ta den till sin.
Fick blommor igen från en kollega och vän. Ovanligt vacker färg på rosor. Tack för all omtanke i dessa tider. På onsdag kommer Joel hem. Det blir hans och Scillas första möte. Det ska bli härligt att få träffas. Jag längtar efter mitt barn. Amos stannar med Emelie och Bell i Gävle. Vi ses alla snart hoppas jag!
Vi har faktiskt två dagar att uppmärksamma framför oss nu i morgon måndag och på tisdag. I morgon fyller en viss svart prinsessa fyra år och dagen efter så är det ett år sedan vi möttes på Arlanda för första gången. Även bloggen fyller ett år. Vad ska jag säga annat än att det rullar på i en väldig fart...

Utsikt vid kvällsrunda på Saltö...



Sköna fåtöljen passar precis...


Tack för ovanligt vackra rosor...!


En svart skönhet att särskilt uppmärksamma i dagarna två...!




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?