Gott att ha en mormor...

2011-07-24, 20:41:54 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Inte alla fyrbenta har en mormor. Mina tjejer har det! Min fina lilla mamma är mormor inte bara till mitt barn utan även till Scilla och lilla K. Eller som mormor själv sa till Scilla idag. Här kommer man ända från Irland och vips så har man inte bara fått en matte som älskar en utan en mormor också att kela med hela dagarna. Mormor har snabbt blivit fäst även vid Scilla. Det är gott att ha en mormor att gå till om dagarna och vid andra tillfällen när matte ska bort. Igår var jag och särbon bortbjudna och mormor tog hand om tjejerna. De har sovit över hos mormor också. Hur smidigt som helst har det gått. Båda har legat och trängts med mormor inatt och de har haft det så mysigt. Glädjeyra utbröt när jag kom och hämtade i morse. De trängs om vem som ska komma fram först och mest. De är glada för att få komma med hem men också glada när de får komma till mormor. Det går bra i alla riktningar som vi har stakat ut här hemma i vardagen. Det är tur det...

Tjejerna med sin fina mormor...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?