Grattis min skatt...!

2011-07-11, 22:28:44 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Idag har lilla K födelsedag! Fyra år. Hon har uppmärksammats med extra kel, en ny strumppipis och ett grisöra. Scilla fick också ett grisöra. Är det fest så är det! Pipisar är alltid uppskattat och ett nytt pipljud är extra stimulerande, tycker Katrina.
Dagen har tjejerna tillbringat hos mormor. De har promenerat tillsammans alla tre och varit hemma hos mormor och vilat. Allting har gått toppenbra enligt mormor som var nöjd med dagen. Katrina var glad när jag kom och hämtade. Scilla var gladare än gladast! Fast hon har varit nöjd på dagis, sa mormor. Men gladare har jag aldrig träffat. Blev nästan omkullvält i hallen när jag kom. Det kändes gott efter första dagen på jobbet. Har tänkt på henne idag. Katrina är ju van och trivs så bra hos mormor men min lilla vita prinsessa är ju inte så van än att vara borta från mig. Men nu är det vardagsrutin igen som gäller och det är helt OK men ändå...Det är skönt att vara ledig! 

Grattis min skatt...!



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?