Ta hand om hundarna...!

2011-07-01, 22:15:29 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Idag var det riktigt gosigt på morgonen mellan lilla K och Scilla. Katrina slickade så kärleksfullt på Scilla och sedan låg de nära varandra i sängen och småslumrade. Katrina med ena benet över ryggen på Scilla. Glädje! Scilla har varit här en hel månad nu och de känner sig helt bekväma med varandra. Lite gnabb är det mellan varven. Lilla K gillar inte när Scilla kommer flygande och landar på henne till exempel. Hon gör verkligen det. Kommer flygande alltså. Det lilla buset...De är verkligen helt underbara att ha omkring sig dessa två. De har allt helt enkelt. Alla borde ha en greyhound! De senaste dagarna har det varit så härligt att ha dem nära.
Morfar var ju väldigt angelägen om, och fäst vid, hundarna och en av de sista dagarna i början på denna veckan berättade han för en av sjuksköterskorna, som var inne hos honom, att "vi har fyra hundar". Hon såg lite tveksam ut så jag bekräftade det som pappa sagt. Jag tycker att det var så härligt och rart sagt och jag kommer alltid att minnas det. "Vi har fyra hundar!" Amos, Katrina, Bell och Scilla! "Ta hand om hundarna" sa han också till mig där på slutet. Det ska jag göra. Det lovar jag!

Gosigt...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?