Tjejlunch...

2011-07-05, 22:20:20 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Tack för tipset! Dogman superkarda ska inhandlas bums...
Idag har det varit en superfin sommardag. Varmt för fröknarna här hemma förstås men ändå härligt. Vi tog en promenad vid lunchtid för att träffa en vän och kollega på Stumholmen för en tjejlunch i gröngräset. Trevligt! Scilla och Katrina låg i gröngräset och hade det skönt medan vi tvåbenta åt en god sallad. Perfekt med picknick en så här fin sommardag.
När jag kom hem kom det ett blomsterbud med en fin bukett från mina arbetskamrater som tänker på mig. Så rart. Det värmer! Hjärtligt Tack!
Tjejerna var rejält trötta när de hade fått mat. Promenaden från Stumholmen tog på krafterna i värmen. De fick vara ensamma hemma här medan jag åkte och tankade och hämtade en ny omgång med foder. Toppen! Nu har vi hela frysen full med mat. Det kommer en ny leverans varannan vecka. I morgon ska jag öka upp andelen färskfoder lite.
Dags för sista snabbrundan. Har köpt två retrieverkoppel som vi kan ha när vi bara springer ut på gräsmattan utanför. Jättesmidigt. Ett rött till lilla K och ett orange till lilla Scilla. Vi bidrar till ett ökat BNP. Det kostar att ligga på topp...

Rara tjejer på Stumholmen...


Tack...!


Ann-Catrin

Vilken vacker bukett i vitt och grönt!



2011-07-06, 08:01:39 URL: http://kennelbrilaros.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?