Linfröolja...

2012-12-16, 21:19:19 / Kategori:

Tjejerna får ekologisk linfröolja tillsammans med dagens första mål. Bra för pälsen och tassarna bland annat. Rik på rätta sortens omega 3. Många kör med laxolja. Det är bra det också men jag gillar inte fiskolja så vi kör med linfrö. Då kan matte ta en slurk emellanåt också.

Nyttigt med linfröolja...


Bara anna

Hej!
Vad kul att hitta din blogg! Jag har med en greyhound. Har precis börjat blogga, så kom gärna in och hälsa på så får du se min underbara Cecar.
annacecar.blogspot.com

Svar: Roligt att du hittade hit! Jag tittade in på din blogg också! Cecar är en jättefin kille. Full fart ser jag :)) Välkommen tillbaka!
Margaretha Jansson



2012-12-19, 23:08:08 URL: http://annacecar.blogspot.com



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?