Vinter...

2012-12-10, 20:24:50 / Kategori:

Det är sannerligen vinter! Massvis av snö, kallt och alldeles härligt vitt runt omkring. Tjejerna fryser och har idag haft dubbla täcken. Det är kallt om magen och halsen så därför har jag beställt tunna fleecedräkter med korta ben och polokrage. Ska det vara så här i vinter så behöver vi utrustning. Tjejerna tycker att det är kallt att stå stilla för länge och de vill mer än gärna in igen efter promenaden. Men en lite stunds hopp och lek i snön har de uppskattat både i lördags och söndags.
I fredags var vi på tjejfest alla tre. Vi tog en promenad i ena riktningen och taxi hem i den andra. Det gick hur bra som helst att åka taxi. Så himla bra att taxi finns tillgängligt även när man har fyrbenta med sig och som också behöver få komma hem.
Det har varit uppehåll med bloggeriet nu i en vecka. Det beror på att appen blogg.se inte har fungerat som den ska. Jag skriver ju mina inlägg från min mobiltelefon. Smidigt och snabbt är det oftast men nu har det varit krångel ett tag. Men nu så...

Vinter...!




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?