Riktiga snyggingar...!

2012-01-29, 16:05:34 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
De är riktiga snyggingar mina tjejer. Här på bilder som togs i hagen för ett par veckor sedan. Det var veckan innan Scilla skadade sitt ben. Scilla och Katrina är stadstjejer som gillar att springa loss i full frihet ett par gånger i veckan. Som tur är har vi numera flera ställen att välja på för lediga språng. Min svarta skatt, Katrina, har lagt på sig lite hull i vinter då promenaderna inte blir så långa i veckorna sedan mormor skadade sitt knä. Lilla K känns så mjuk och go. Min lilla kloka, svarta, vackra prinsessa. Den lilla vita fyrklövern är den keligaste på jorden. Stark och muskulös som aldrig förr busar hon runt så fort tillfälle bjuds. Hon är en liten pigg clown och har också, som den clown hon är, en mycket känslig sida. Sen är hon ju så "livsfarligt" söt också...

Min svarta prinsessa...!


Min vita prinsessa...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?