Baggen...

2012-10-11, 19:09:25 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Vi har varit i fårhagen efter jobbet. Det ligger i luften när den typen av utsvävning krävs för att tjejerna ska vara tillfreds. Fint höstväder har vi så det gäller att passa på. Man får kolla först så att det inte är några får på plats. De höll idag till i en närliggande hage. Vi testade Baggen-bältet idag på promenaden till hagen. Nu pratar vi rejäla doningar made in Umeå med stort reflexband och BGB-hakar. Det gick utmärkt att koppla upp två gåvilliga tjejer. Händerna fria är inte så tokigt. Nu ska vi ut och springa Katrina och jag. Då får hon ha sele. Ska givetvis testa med Scilla också men hon vill inte springa så "ordnat". Jag ska hitta på något annat med henne. Jag tänker att det kan vara bra att skilja dem åt ibland. Katrina kan ju vara ensam här hemma. Det är lite svårare med den lilla. Jag tror inte att det är så bra att lämna henne själv. Hon är av en känsligare sort än sin syster.

Baggens bälte...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?