Dahlia...

2012-10-06, 12:58:00 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Vårblomman Scilla är ju min blomsterfavorit på våren. Det var ju därför hon fick namnet Scilla min egen lilla vårblomma med de blå öronen.
På hösten är min klara favoritblomma den härliga Dahlian i alla dessa underbara färger. Det är inte svårt att gissa vilket namn som jag har i åtanke om jag i framtiden skulle få glädjen och lyckan att kunna välkomna en tjej till. Dahlia såklart!
Idag vilar lugnet här efter tjejfest igår kväll. Matte har slamrat med disken från kvällen och tjejerna har vilat hela förmiddagen. Det tar på krafterna med mycket att hålla koll på när fyra av mattes kompisar ramlar in. Katrina tog det hela med ro men Scilla höll sig nära matte hela kvällen. Man vill ju inte bli bortrövad...

Dahlia...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?