Lilla K och matte...!

2012-10-17, 19:54:11 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Katrina har varit med mig på min onsdagsträning i löparspåret. Tänker dela lite på flickorna ibland och göra lite med var och en. Lilla K var så himla duktig i spåret och sprang på så fint jämte eller strax före mig. Baggenbältet är perfekt! Efter löprundan körde vi styrketräning i cirkel och Katrina var med hela tiden. Hon fick vara med gulliga Helena, som leder träningen, medan matte sprattlade med cirkelövningarna. Helena hade Godis att bjuda på och det tyckte Lilla K var toppen. Lite frusen blev hon den lilla svarta så hon fick en filt. Ska ta med täcket nästa gång för på onsdag kör vi igen. Jag är en så himla stolt och glad matte. Vilken duktig tjej matte har!




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?