Om att mötas...

2012-10-09, 21:24:20 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Jag är så glad för dessa två Greyhoundflickor. Det kanske har framgått...
Idag har det varit blåsigt och kallt. Snart är det dags att ta fram fleecetäckena. Möttes av mormor och två frusna flickor efter jobbet. De väntade i trapphuset på mitt jobb då det var så kyligt. Att se deras små förväntansfulla ansikten och den glädjen som de ger uttryck för när de får syn på mig är helt obetalbar. De är glada för sin matte de där båda små näbben och känslorna är besvarade. Jag lovar...

Mina näbb...


Anonym

Bedårande flickor <3 du är en fantastiskt matte dessutom! Kram Amy

Svar: Tack Amy! Jag gör så gott jag kan då jag ju egentligen inte är någon "hundmänniska" på det där sättet som många är. Men jag är mycket glad för mina små näbb som lär mig så mycket. Kram!
Margaretha Jansson



2012-10-11, 01:10:53



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?