Bloggeri...!

2012-09-02, 14:50:46 / Kategori: Allmänt

Det har ju ju länge varit glest med inlägg på denna bloggen. Nu är det ju så att det kan gå upp och ner med det mesta så även detta. Men nu är det plötsligt kul att skriva lite här igen. Det är till och med så kul att jag har öppnat en blogg till. Detta är mer en vardagsblogg. En medelåldersblogg skulle man också kunna säga. Du är välkommen att titta in! Från mitt hörn kallar jag den. Emelie, sonens fästmö, har hjälpt mig med ramarna. Hon är så bra på detta tycker jag. www.franmitthorn.blogg.se
Har tappat många läsare här under min svacka men ser att några av er är tillbaka. Så kul att ni vill läsa!

Välkomna att läsa om oss...!


Anonym

Roligt med en ny blogg och vilka vackra bilder.Tyvärr så går det inte att kommentera,så jag gör det här./aktp

Svar: Tack för det! Välkommen! :))
Margaretha Jansson



2012-09-02, 17:55:23



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?