Tuff, tuff...

2012-09-09, 11:35:00 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Igår tog jag tvillingkopplingen på ett av kopplen. Har vanligtvis två koppel då de blir mest fria så. När vi ska gå på stan och på promenad med given destination kan det vara bra med den där tvillingkopplingen. Har inte använt den så mycket bara. Nu kom den alltså fram när vi skulle bege oss ut till Saltö. Katrina är alltid så driven när vi är på väg ut dit. Hon kan precis vägen och tuffar på som ett litet lokomotiv. Scilla är, normalt sett, mer som en vagn längre bak men var ju nu tvungen att hänga på strax efter. Lokföraren kände av veckans träning i låren och kämpade på med stela ben kan jag berätta. Hade jag kopplat bort kopplet så hade tjejerna varit först på Saltö tack vare Katrina och Scilla hade ju helt säkert kommit rätt hon också eftersom  de var ihopkopplade.
Hemåt är en annan femma. Då går de i par så gulligt och fint. Så är det alltid och jag vet att jag har berättat detta flera gånger här. Då kom tvillingkopplingen till sin rätt så visst kan vi ha användning av den mellan varven.

På väg hem i par...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?