Hopp...!

2013-02-17, 19:03:01 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K

Scilla är min lilla fröken skutt. Alla klorna blev klippta igår förresten. Idag har vi gått en tidig morgonpromenad. En lång sådan. Riktigt skönt med efterföljande lång frukost. För min del vill säga. Tjejernas är snabbt överstökad. Särskilt Katrinas. Scilla är lite mer sansad vid matskålen. Hon tar också allt så fint och försiktigt som hon tar emot från handen. Katrina är som gluff gluff! Det kan ju komma någon och ta det goda...
På eftermiddagen var vi i lilla hagen. Där snurrade och skuttade Scilla för fullt :) Detta borde jag ha filmat! Nu är de trötta och ligger utslagna i varsitt hörn. Själv ägnar jag mig åt att kuta upp och ner i tvättstugan.

Lilla Skutt lyfter...:)





LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?