Idag är vi på radion...

2010-08-27, 16:16:10 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag har vi fått ett inslag på radio Blekinge, Katrina och jag.
Du kan lyssna på inslaget och titta på det lilla reportaget om du vill genom att följa länken. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=105&artikel=3937101

Det är många som har hittat till min blogg idag. Du som är nytillkommen bloggläsare hälsas välkommen. Det är mycket roligt att så många hittar hit och vill du följa bloggen så är det ännu roligare.

Bilden på Katrina och mig är från vårt första möte på Arlanda den 12:e juli. Det var en stressad och varm hund jag fick ta emot här på sommarens varmaste dag. I bloggarkivet och under rubrikerna kan du hitta inlägg från den första dagen och fram till nu.

Vill du veta mer om hundar på Irland och om förhållandena där? Kanske blir du nyfiken på vad en adoption innebär. Djurrättsorganisationen Neverneverland kan ge dig information. Jag rekommenderar att du besöker föreningens hemsida www.neverneverland.se De har även en blogg och finns dessutom på facebook.



Camilla

Åh tack Margareta! Jag är alldeles tårögd!

Kramar!



2010-08-28, 18:07:17 URL: http://www.livetmedlurcher.blogspot.se

Camilla

Katrina hade inte haft bursit på rescuet... men det kan säkert vara en inflammation från den tiden som blossat upp nu då de flesta Greyhounds får det där. Så säkert beror det på hårt underlag och inte på era underbara promenader!



2010-08-28, 18:09:11 URL: http://livetmedlurcher.blogspot.com



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?