Nya upptäckter...!

2014-01-12, 11:20:02 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Med tre fyrbenta i huset gör jag nya upptäckter om hur tingen ter sig här hemma. Det är väldigt intressant att följa hur kommunikationerna här hemma.
Vem som säger godmorgon först till mig beror på vem som ligger närmst när vi vaknar och det varierar. Idag var det Amos som låg vid sidan och som hann ligga och mysa en stund innan Scilla kom emellan. Hon klämde sig in mellan mig och Amos och det ska jag säga hade aldrig hänt om det var Katrina som låg där. Jag har trott att det där även har handlat om Scillas behov av space. Katrina talar för övrigt bestämt om för alla vad  som gäller. Amos vågar sig, till exempel, inte i närheten av lilla huset om Katrina har barrikaderat sig där. Nu vet vi alltså med bestämdhet att Lilla K styr och ställer över alla här. Min lilla näbbgädda ♡

Godmorgonträngsel...




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?