Onsdag efter jobbet...!

2014-02-13, 21:59:46 / Kategori: Tillsammans med Scilla och lilla K
Stod och glodde i hyllorna på djuraffären igår medan jag väntade på min tur. Det var dags att fylla på i frysen med färskfoder. Trion låg i bilen och väntade efter att ha sprungit en stund i hagen. Skönt för alla tre att sträcka ut efter behov och släppa ut lite energi. Det märks tydligt nu att ljuset börjar komma tillbaka. Det blir roligare och lättare att ta oss ut efter jobbet. Tittade alltså i hyllorna på djuraffären... Funderar på ett sådant där aktivitetsspel från Nina Ottosson. Finns flera olika roliga. Vill inte välja något för lätt. Amos är en klurig kille! Vad de andra två vill ha för nivå är lite osäkert. De får hänga med så gott det går. En del av de där spelen begrep jag inte själv heller den stund jag stod och tittade. Jag och Scilla är kanske på samna nivå. Det är kanske så att jag ska stoppa min egen choklad i en sån där klurig sak ;) Ett fiffigt knep att hålla formen...

Lite ljus i hagen...





Lena

Hej
Saknar din blogg, är så roligt att läsa om dina fina älsklingar.



2014-04-15, 08:08:07

Lena

Hej

Var har du tagit vägen? var så trevligt att läsa din blogg, saknar den verkligen.



2014-06-12, 07:39:42



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?