Idag är vi trötta...

2010-08-16, 21:20:50 / Kategori: Vardagar med Katrina
Första dagen efter semestern. Vi tog en promenad vid vattnet nu på kvällen. Katrina verkar lika trött som jag. Hon har ju varit hos "mormor och morfar" hela dagen när jag har jobbat. Det har varit en bra dag för henne med promenader och vila. Hon är så omhuldad av mina föräldrar så det blir bra för henne om dagarna där. Jag har saknat henne idag. Vi har ju varit så nära nu i fem veckor min lilla skatt och jag.



Det är en kanin i busken. Katrina gör sig startklar. Tur för kaninen att jag håller i snöret!


Camilla

Åh så jobbigt att börja jobba... men man kommer snabbt in i det. Jag har fortfarande två veckor kvar sen så börjar allvaret. Tufft att lämna bort sina små när ni varit så nära varandra hela sommaren. Tänk vilken underbar sommar ni haft! Tur att Katrina har så goa morföräldrar ;)



2010-08-17, 10:29:11 URL: http://www.livetmedlurcher.blogspot.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?