Svansvift, glädjetårar och leta godisar...

2010-08-10, 20:59:16 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag på morgonen när Katrina åt sitt morgonmål gick jag ut ett litet ärende i några minuter bara. När jag kom tillbaka möttes jag av Katrina som för första gången välkomnade mig med riktig glädje och med ordentlig svansviftning. Hon krafsade mig också på benet för att få uppmärksamhet. Detta har inte hänt tidigare så idag är det en stor dag. Jag är så glad så tårarna rinner! Att man välkomnas med svansviftning av sin hund är ju självklart kan man tycka. Lilla Katrina har varit här i fyra veckor nu och har hela tiden varit väldigt tillgiven att hon nu ger uttryck för sin spontana glädje känns underbart. 

Allt tar sin tid...

Vi har letat godis idag. Detta har vi övat på ett tag då lek på detta sätt verkar helt obekant för Katrina. Nu går det riktigt bra. Hon hittar alla fyra godisarna under kuddar på olika ställen i vardagsrummet.



Ann-Catrin

Visst är det underbart!

Följer era äventyr varje dag! :)



2010-08-10, 23:31:31 URL: http://kennelbrilaros.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?