Mattes lilla kärleksmums...

2010-08-31, 19:21:16 / Kategori: Vardagar med Katrina
Lilla hjärtat tog "sovmorgon" i morse och vaknade inte förrän halv fem! Det behövs ingen väckarklocka längre. Katrina piper numera och detta ersätter alla larm, jag lovar. Vi går ut straxt efter tidningsbudet. Men det gör inget!
Jag tar ner månen till dig, lilla K, om det krävs! Mattes egna lilla kärleksmums! Jag är "helt såld" på denna mjuka, kloka och kärleksfulla lilla grey!


Lena

Det är enlisa för själen att varje kväll läsa din blogg. Man blir helt varm i hjärtat.

Min älskling har varit till Anki idag och är så vit och fin och doftar som en parfymaffär.



2010-08-31, 21:27:38

emly

hon är nog glad att ha dig som matte :)



2010-09-01, 09:24:01 URL: http://smellofnature.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?