"Mormors och Morfars" säng är också skön...

2010-08-01, 22:39:26 / Kategori: Vardagar med Katrina
Idag har Katrina varit hos "mormor och morfar" ensam för första gången. Då pratar vi en och en halv timme på förmiddagen när jag ska åka och handla. Lämnar henne där ungefär med samma känsla som man har när man lämnar sitt barn på dagis för första gången och tror att ingen annan i världen kan ta hand om min unge. Vad händer... Katrina har överhuvdtaget inte tagit någon notis om att jag inte är där. När jag kommer tillbaka ligger hon och sover i "mormors och morfars" sängar och tittar upp lite slött när jag kommer. Så var det med detta alltså! Så det ska nog gå bra sedan när jag börjar jobba också.
 


På eftermiddagen hade vi gäster hemma. Matte fick luktärter och andra fina blommor. Det brukar vara så i detta huset den 1:a Augusti...
Katrina bekymrar sig inte ett dugg över att det kommer folk. Hon ligger kvar och sover och reser på sig när det börjar bli matdags. Hon är cool denna tjejen! Fast hälsa lite kanske skulle vara trevligt? Jasså, inte det. Vad gör man? Inte mycket...



Vi var ute på promenad idag också och träffade Benz med husse och matte. Benz är en bordercolliekille och en mycket trevlig sådan tyckte Katrina efter ett tag. Vi promenerade tillsammans och denna bekanskap utvecklade sig mycket trivsamt så vi ska träffas och promenera igen.

Allt utvecklar sig så väldigt bra tycker jag. Katrina är en helt fantastisk liten tjej!



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?