Rörigt på dagis...

2010-08-25, 19:56:39 / Kategori: Vardagar med Katrina
Det har varit  en vattenläcka i mina föräldrars trappuppgång så det var fullt med slangar, hinkar och gubbar i trappan i morse när vi kom dit. Katrina tyckte inte om detta så jag fick lyfta henne över alltihop. Sen har det varit stök där hela dagen med hantverkare, damm och fläktar. Katrina har varit ensam hemma här ett par timmar och mormor har gjort henne sällskap en stund på eftermiddagen innan jag kom hem. Det kommer att vara bökigt nu den närmsta månaden innan allt är klart. Men Katrina har ju vant sig vid det mesta hittills så det ska nog gå bra detta också.

- Katrina hon är så klok, så det är inte sant, säger mormor






Idag blåser det minst sagt friska vindar i Karlskrona. Nu ska vi gå ut vår kvällspromenad, Katrina och jag. Det lockar inte direkt som det blåser och har sig. Lilla K ligger just nu i kökssoffan med benen rakt upp i vädret och ser ut som om hon varken vill eller behöver gå ut. Jag får nog dra upp henne om det ska bli någon promenad...




Lena Wik

Otrygga hundar sover inte sådär med magen blottad. Du måste nog ha förmedlat en massa trygghet till henne under era sommarmånader. Fint!



2010-08-25, 23:00:24



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?