Slut på semestern...

2010-08-14, 15:12:18 / Kategori: Vardagar med Katrina
Alla semesterminnen 2010 tillägnas Katrina!

Fem veckor har gått hur fort som helst. Vi har haft våra första veckor tillsammans i vårt lilla lediga vardagsliv som ni, alla som läser bloggen, har kunnat följa. Nu är almanackan framtagen och kollad, jobbmobilen är laddad och ett nytt vardagsliv med nya rutiner väntar. Jag kommer att fortsätta med bloggen. Följ gärna med... Det är inspirerande och väldigt kul att så många har velat följa oss i sommar.

Jag är Katrinas matte på riktigt nu! Nästa gång vi har en längre ledighet hoppas jag på att jag får bli "dubbelmatte".
Katrina needs är friend of her own kind!



Lena Wik

Menar du det? Tänker du adoptera en hund till?



2010-08-14, 18:43:45



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?