10:e december...

2010-12-10, 15:47:25 / Kategori: Vardagar med Katrina
I kväll blir det jobbets julfest på stadshotellets festvåning för mig. Katrina får vara hos mormor och morfar hela dagen och kvällen. Hon lider ju inte direkt. Tänker dessutom att det inte ska bli så sent för min del. Det är ett nytt ungt garde på jobbet som numera får stå för hålligånget. Tiderna förändras och det känns faktiskt skönt. Jag vill hem och titta lite på Nobelfesten. Så är det nu för tiden...
Pratade med mormor för en stund sedan. Hon hämtade Katrina i morse för tredje dagen nu. Hon ligger och sover när mormor kommer. Hon klarar bra av att vara ensam. Det är skönt. Hon är trygg och cool nu lilla gumman. Det syns i i blicken på henne. Idag var Katrina på bild i NNL:s julkalender på föreningens hemsida. www.neverneverland.se Den där bilden är min favoritbild. Den har varit och är med på flera ställen. En annan favorit är denna bild från i somras som nu får gå i repris här. Det är en rörelse i den bilden som jag tycker om och så har hon en sådan fast blick på mig. Det var Rolf som tog bilden på en promenad en vacker sommardag.

Med blicken på matte...

aktp

Ja hon är vacker den lilla irländskan undra om matte tänker ha sin kalender på arbetet? Lite inredningstips från AKTP.



2010-12-10, 16:21:56



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?