Fredagsben...

2010-12-03, 20:56:58 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina ligger på soffan och firar fredag. Hon har precis flyttat sig från sängen där hon har legat och ätit på ett ben som hon fick när vi kom hem här. Hon blev jätteglad för benet för det var en ny variant. Innan har vi varit ute en kort sväng men det var så kallt så det var ingen större hit. Nu biter det ordentligt i tassarna och då piper lilla K. Hon låter som ett litet brandlarm när hon piper. Det gör att jag alltid skyndar mig iväg ut med henne på morgonen när hon drar igång morgonalarmet. Det har vräkt ner snö hela veckan men nu har det lugnat ner sig. Hoppas på en fin lördag så vi kan komma ut på en ordentlig promenad tillsammans lilla hon och jag. Jag bara gäspar hela tiden. Det är inte mycket med mig när fredagskvällen kommer...
Såg att jag har fått flera kommentarer här på bloggen. Håller med dig Annika. Det är verkligen bra med barngrind. Vi har en här hemma också som sattes upp när Lilleman Amos var liten och skulle lära sig att vara själv. Den finns kvar och jag har tänkt att den kan komma till användning nu i jul när de andra kommer. Kojan får vi se hur det blir med. Kanske är det så AKTP att lilla fröken väljer andra platser. Vi får se hur det blir. Återkommer i frågan. Men visst är det fint det lilla huset.
Trevlig helg till alla!

Nytt ben...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?