Gott Nytt År...!

2010-12-31, 11:11:00 / Kategori: Vardagar med Katrina
Sista dagen på 2010! Det har varit ett händelserikt år på ett personligt plan. Både och kan man säga...Joel har flyttat hemifrån och Amos följde med, Katrina kom till mig den 12:e juli och pappa blev sjuk. Detta är viktiga händelser i livet som har påverkat min vardag, mina känslor och tankarna om livet.

Bloggeriet började jag med när Katrina kom den 12:e juli. Att blogga är en trevlig syssla och det är fantastiskt roligt att Ni tittar in här. I detta nu passerar bloggen 3302 besök och 5652 sidvisningar. Det är så kul att så många återkommer och följer mitt liv med Katrina. 

Joel och jag har varit ute en morgonpromenad med Katrina och Amos. Vi har hittat ett nytt ställe där Katrina kan vara lös. Det var första gången som Joel fick se Katrina "out of lead". Nu blev han ännu mera kär i henne då han fick se hennes glädje i full fart. Amos tyckte inte att det var lika roligt då hon är mycket, mycket snabbare än honom. Han försökte genskjuta henne den lille räven men det gick inte så bra det heller. Nu har det fått lufta sig och i morgon kan vi gå dit igen. Då ska jag ta kameran med mig. Nu ska jag börja förbereda aftonens meny...

Jag vill nu önska er alla ett gott slut på 2010 och ett  riktigt GOTT NYTT ÅR 2011!

Stor kram till alla bloggläsare från

Margaretha med lilla fina Katrina

Gott Nytt År...!

Annika

Gott Nytt År och tack för all trevlig bloggläsning 2010. Hoppas du fortsätter skriva även nästa år!



Jag har också en hund som är rädd för nyårsraketerna och hoppas på att det inte blir så mycket smällande under nyårsdagarna. Min Molly är en liten hund på snart 14 år och borde ha rätt att slippa denna plåga.



2010-12-31, 12:09:44

aktp

Ja nu sjunger 2010 på sista versen och det är dags och summera året som gått vilket du gjort. Bloggen är så rolig att läsa och jag hoppas att du fortsätter nästa år med nya äventyr och funderingar kring livet och annat. Jag är så nöjd i dag då jag genomföra ett kap hos Gudrun i dag! Samt även förmedla lite energi till mitt mellanbarn som har det bekymmersamt med sjukdom.Gott Nytt år på dig och Katrina och jag hoppas att ni slipper raketer i kväll.//aktp



2010-12-31, 15:22:09

Anna-Karin med familj

Från oss alla till er alla: ett riktigt gott nytt år!!



2010-12-31, 18:41:47

Lena Wik

Ett riktigt Gott Nytt År önskar vi er!

Jack o hans matte



2010-12-31, 20:02:14



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?