Hemma...

2010-12-22, 17:20:58 / Kategori: Vardagar med Katrina
Jag har mitt barn...
Joel och Amos är hemma! Jag är så glad! Bilresan gick bra från Gävle. Det är så oroligt att ha sin familj ute på vintervägen i dessa tider. Amos är ju flatte och hälsar alltid väldigt ordentligt. Han är ju liksom glad hela han. Han blev så lycklig av att se mig på gatan och han hittade hem direkt. Vi hämtade Katrina hos mormor och gick en promenad tillsammans. Det gick väldigt bra. Mötet mellan Amos och Katrina har varit väldigt odramatiskt. De har nu sprungit runt här inomhus med alla leksaker. De har ätit i varsin skål i köket. Nu ligger de och vilar lugnt och stilla. Katrina i det lilla huset och Amos, som han brukar, ute i hallen där det är som svalast. Han har blivit en stor kille sen sist. Han fyller ju fyra år till våren och han har utvecklats till en grövre stor hane. Min lilla Lilleman...

Hemma...

Lena Wik

Oh, vad mysigt. Skönt att inte Katrina tyckte att Amos gjorde intrång i hennes hem.

Hoppas ni får en jättebra jul!

Kram



2010-12-22, 20:19:47

Annette

oj va kul att dom är hemma, hälsa Joel fr mig!



2010-12-22, 20:56:35



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?