Isig gata...

2010-12-12, 18:19:18 / Kategori: Vardagar med Katrina

Söndagar är sköna, det har jag alltid tyckt. Vi vilar, promenerar och pysslar lite. Tog en långpromend här innan medan solen fortfarande lyste från en blå himmel. Bitvis hade det varit smartare att ha skridskor på fötterna. Det var minst sagt halt. Blankis på vissa delar av gångbanorna. Det är ett lyckat köp med hundburen eller kojan som jag säger. Katrina kryper gärna in där. Fast hon gör bara det då jag också är i matrummet där kojan står. Det är roligt att hon tycker om den. För en stund sedan hörde jag hur det snarkade där inne. Hon bäddar och krafsar innan hon lägger sig. Det gör hon sällan på andra ställen som hon ligger på. Nu är det redan kolsvart ute. Det är tredje advent och i morgon är det Lucia som har namnsdag. Om en vecka kommer Gävlegänget hem...!!!

Mys i kojan...


Camilla

Åh det ser så mysigt ut i kojan! Jester och Yougi älskar buren också - Gilly är lite för stor och fastnar bara i den... Adventshälsningar från oss till er //Camilla



2010-12-12, 19:28:31 URL: http://livetmedlurcher.blogspot.com

miriam

ååhh hon e supersöt =)



2010-12-13, 23:51:04 URL: http://greyhoundlove.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?