Läggdags...

2010-12-07, 20:36:44 / Kategori: Vardagar med Katrina
Ikväll är vi trötta både Katrina och jag. En kvällsrunda måste vi dock hasa ut på. Hur det nu ska gå till...Hon har nämligen gått och lagt sig redan för natten verkar det som. Själv sitter jag vid TV:n och gäspar. Kollar på äntligen hemma. Det borde man väl bli lite pigg av tänker jag men jag blir bara ännu tröttare av dessa klämmiga inredningsentusiaster. Oj, där bar de in en sådan schäslong som jag sitter och lutar mig i nu. Där ser man. Katrina är nöjd med sitt uteliv idag. Hon och mormor har varit själva idag då morfar är på utflykt till kulturen i Lund hela dagen. De har gått en riktigt lång promenad tillsammans mormor och lilla K. De går och pratar om ditt och datt hela tiden säger mormor. Mormor och Katrina är ett team numera. Katrina märker att morfar är trött. Han går ju på behandling på sjukhuset. Så Katrina vänder sig till mormor på ett helt annat sätt nu. Innan var det ju nästan bara morfar som gällde.

Redan läggdags...

aktp

Jag tycker att Katrina är förnuftig har hon gått en lång runda med mormor så räcker det nog. Även matte kan behöva ta igen sig efter en arbetsdag i flyttens tecken och gardinval. Själv har jag med man gått hälsans stig i dag och tänker koja nu.Det är ju en dag i morgon ochså och fullt av utmaningar på arbetet och hemma.//aktp



2010-12-07, 21:05:38

Lena Wik

Vad mysig hon verkar ha din lilla K. Tänk om alla fyrbenta fick ha det så. Min har det väl rätt hyfsat ++++. Han var hos frissan igår och är nu så mjuk och fin och vit. Faktum är att han viftar på svansen när han står på klippbordet. Det är inte illa! Jag tror att han faktiskt gillar Anki.



2010-12-07, 21:11:09

emily

Hittade en fin kommentar på min blogg från dig som jag har missat innan. Ville bara säga tack för de kloka orden.



Kram



2010-12-07, 22:41:49 URL: http://myperfectbabyjulian.blogspot.com/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?