Ljus...

2010-12-14, 18:46:33 / Kategori: Vardagar med Katrina
När jag kom hem idag var Katrina redan lämnad här hemma. Hon hade varit ute precis och fått mat dessutom. Detta framgick av lappen på köksbordet som morfar hade skrivit. Skönt! Jag var inte ett dugg sugen på att gå ut igen i kylan efter en iskall promenad hem från jobbet. Nu har jag  tänt ljus och så myser vi inne. Kylan kommer ända in känns det som sådana här kalla dagar. Lilla gumman har fått en tuggring. En liten vit sak av en sort som hon gillar skarpt just nu. Det tar en stund för henne med en sådan ring. Hon ligger med öronen upp och ser fokuserad ut. Nu lägger jag mig under en filt och slår på TV:n. Tio dagar till jul och om en vecka kommer mina älsklingar hem... 

Mys...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?