Pussfläck...

2010-12-04, 17:33:19 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina är ju lite vit på bröstet och lite, lite på tassarna. En pussfläck helt enkelt. Hon brukar få pussar på det vita bröstet när vi ligger och myser. Många på en gång är bäst. Då njuter Katrina. När jag slutar säger hon ifrån genom att kråma sig och putta på mig. Mera matte! Hon är allt en riktig liten kelgris. Det är skönt med lördagar. Vi går ut tidigt, äter frukost, myser, tvättar och går ut igen. Katrina kryper in i kojan när jag äter frukost. Hon bäddar lite först innan hon snurrar ihop sig. Så nu har hon hittat dit ordentligt. För det är ju så att lilla K oftast ligger där jag är. Nu har hon ytterligare en plats att ligga på. En riktigt lång promenad blev det idag. Katrina går så fint i kopplet när vi passerar uppe på stan. Jag låter det hänga löst och hon går helt intill mig. Hon är så duktig och då får hon en levergodis. Det var mycket folk idag. Julhandlen har börjat. Nu väntar vi snart herrbesök. Maten står i ugnen och är snart klar. Katrina har redan ätit och ligger på soffan och sover.

Tupplur i kojan...
            

Anna-Karin

Så härligt hon vilar i sitt "hus"! De där är bra och praktiska, man kan ju ta med dem!



2010-12-05, 15:44:21



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?