Snöig 2:a advent...

2010-12-05, 14:13:27 / Kategori: Vardagar med Katrina

Riktig sovmorgon idag måste jag säga. Blev inte väckt förrän kvart över sex i morse. Det hade inte börjat snöa än för dagen när vi var ute första gången men sedan satte det fart. Efter frukost med tända ljus tog vi en långpromenad i snövädret. Det går jättebra att pulsa fram bara vi inte står stilla tycker Katrina. Alla sorteres spår i snön gör att det blir väldigt tydligt vad det är som är intressant att nosa på. Det är kul att se vilken fantastisk nos hon har. Det var inte helt lätt att själv ta bild på oss med mobilen. Men jag lyckdes få in båda i rutan. Nu är vi inne igen i värmen, tassarna är torkade och Katrina har intagit soffan. Lite pyssel här hemma men absolut inga måsten ska det bli i eftermiddag. Lite 2:a adventsfika blir det sen. Det är alldeles underbart med en  en slapp söndag. Fortsatt trevlig 2:advent önskar jag er alla...

Hej, det snöar ordenligt idag...


Lilla skatt...


Det är tydligt i snön vad det är som intresserar...



Eva Olsson

Hej,det var roligt att läsa din blogg! Katrina är en riktig gullig hund har jag förstått.

Jag blev så kär i rocken hon bär på Lucia! Så elegant med den röda kragen och reflexerna,var kan jag köpa den? Eller är den specialsydd,den verkar sitta så bra i storlek??? Snälla rara!!!! Ge mej adressen så jag kan skaffa en till min kära pointer,som heter Ebba, Vi harju så kallt vanligtvis i Norrland,och de jag sett i djuraffärena ser så billiga ut,och svårt att hitta rätt storlek. Så vill jag önska dej och Katrina en riktigt god jul!



2010-12-20, 14:02:09



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?