Snöstjärna...

2010-12-17, 20:09:52 / Kategori: Vardagar med Katrina
Min lilla snöstjärna fryser om tassarna och klagar när vi går ut. Mormor och morfar har inte lyckats få ut henne på någon längre promenad idag. När mormor väl har lockat upp Katrina från soffan och hon själv står färdigklädd och redo för att gå ut så har Katrina vips hunnit springa undan och lagt sig på ett nytt ställe. Annars följer hon mig i hasorna vad jag än gör, säger mormor. Vi har nu precis varit ute en kvällsrunda här.  Hon följer snällt med mig ut men det är inte populärt att sätta sig i snön. Då piper och klagar hon. Och kallare ska det bli sa de på vädret nyss. Hur ska detta gå... Den lilla snöstjärnan vilar nu på soffan i värmen. Tassarna är upptinade igen och nu ska vi titta på "på spåret".

Lilla snöstjärna...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?