Snöyra...

2010-12-17, 12:50:00 / Kategori: Vardagar med Katrina
Igår blev det inget inlägg på bloggen för det gick inte att logga in på blogg.se. Snön yrde på hemvägen från jobbet på kvällen. När jag kom hem låg lilla K inne i sitt lilla hus och väntade. Det är första gången som jag har sett att hon har lagt sig där när hon har varit ensam. Två ögon blänkte i mörkret där inne i hyddan när jag kikade in. Vi tog en snöig promenad och hon skuttade runt i snön. Med blandade känslor tror jag. Hon är jätteglad och viftar på svansen när hon skuttar fram och samtidigt piper hon för det är kallt om tassarna. När vi kom in igen rusade hon runt med alla leksakerna så hon blir väldigt upplivad av all snön verkar det som. Katrina vill gärna bli avtorkad om tassarna när vi har varit ute. Hon är noga med detta och kommer på en gång när jag tar fram handduken. En liten lur på kökssofan blev det sedan. Hon är så gullig när hon ligger med framdragna bakben så att alla fyra tassarna ligger vid huvudet som en liten tassbukett.

Fyra tassar...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?