Soffliggare...

2010-12-21, 20:41:16 / Kategori: Vardagar med Katrina
Mötte morfar i porten när jag kom hem här. Han hade precis lämnat Katrina. Allt har varit bra idag på dagis fick jag klart för mig. Igår var det soffliggarna i Gävle på bild här. Idag är det Katrina på ännu en soff- och kuddbild. Förstår av hälsningen från Yougi, Jester och Gilly att Katrina inte är ensam om att gilla kuddar. För en stund sedan, när jag tog fotot, låg hon nerborrad med ansiktet ner mot kuddarna och nu har hon vänt på steken och ligger med huvudet på kudden och alla benen upp. Det varierar ska jag säga. Snart ska vi ut i vinterkylan som nu är nere på 14 minusgrader. Det blir lite lock och pock här när det är dags för kvällspromenaden. Misstänker att det blir en väldigt snabb tur. I morgon kommer mina älsklingar hem och firar jul...

Soffliggare...



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?