Tid för tomtar...

2010-12-06, 19:27:44 / Kategori: Vardagar med Katrina
Katrina sprang glatt och mötte mig i dörren när jag kom hem idag. Det är så härligt att bli så varmt välkomnad hem så här på måndagen. Det är tid för tomtar nu så vi har varit nere i källaren och hämtat kassen med tomtar och Katrina tog genast hand om en av dem. Den stackars tomten...Om en stund ska jag ta fram kloklipparen och salvan till tassarna. Kanske kan jag bjuda på en grisknorr också om andan faller på efter kloklippningen. Hade planerat ett varv med dammsugaren också men jag tror inte jag gör det i kväll. Det är tur för Katrina. Hon är av den uppfattningen att vi inte behöver dammsuga över huvud taget.

Tomtetider...


Tomtens näsa i fara...


Annette

även dom fyrbenta vill känna julstämmning :)



2010-12-06, 22:58:52



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?