Denna dagen...

2010-07-21, 20:46:26 / Kategori: Vardagar med Katrina
Denna dagen har vi varit på affären. Jag har handlat och Katrina har stått utanför, med mormor, och väntat. I denna familjen ställer vi aldrig någonsin några hundar ensamma utanför affären då jag alltid har hävdat att våra hundar är särskilt söta och därmed extra utsatta för risken att bli bortrövade. 
Långa stunder, under dagen, vilar Katrina på något av sina favoritställen. Att denna dam kan ha så mycket "greyhoundkraft" i sig är svårt att förstå när man tittar på henne i dessa vilolägen.
På eftermiddagen har vi haft trevligt besök härhemma. Katrina är helt trygg i dessa lägen. Det är hundmöten som inte är populära. Katrina ställer sig tätt bakom mig när vi stannar och pratar med andra hundägare och deras ögonstenar. Katrina får stå där om hon vill. Jag tror att det är bra att vi stannar och pratar utan krav på att hälsa. Så småningom ska det nog gå bra att ta lite mer kontakt.




LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?