Har du så mycket att skriva om?

2010-07-25, 22:22:20 / Kategori: Vardagar med Katrina
Har du så mycket att skriva om? Det finns väl snart inte så mycket mer att berätta, sa särbon.

Ja men - oh ja, här händer det mycket ser du, sa jag. I veckan som kommer blir det vägning, avmaskning, det ska köpas ställning till matskålarna, jag väntar på ett beställt greyhoundtäcke som ska skydda lilla damen mot alla regn som ska komma, vi ska gå många promenader, träffa hundar och ha flera lössläppta stunder, vi ska på utflykt till Växjö och titta på och prova en inhägnad hundrastplats. Så nog har jag uppslag att skriva om. Dessutom händer det väl andra trevliga saker värda att gör inlägg om. Jag brukar ju kunna brodera ut texten. Eller hur? 

I morgon är det två veckor sedan vi träffades första gången, lilla Katrina Silkesöra och jag. Detta är ju bara början!


Camilla

Å orden tar aldrig slut om våra fyrbenat vänner! Du det kommer bli tufft och göra ONT när Sally flyttar... för varje dag nästlar hon sig längre och längre in i hjärtegropen. Men dyker det rätta hemmet upp så... men vem vet hur det slutar ;)



2010-07-25, 23:51:20 URL: http://www.livetmedlurcher.blogspot.se



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?