Invägning...

2010-07-27, 09:08:06 / Kategori: Vardagar med Katrina
Jag behöver en vikt på Katrina för att dosera avmaskningsmedel. Det blir avmaskning nu i tre dagar. Jag ställde mig på vågen själv och sedan tillsammans med Katrina och fick, med en enklare matematisk övning, fram att Katrina väger 25,6 kg. Min egen vikt avslöjas inte här men det blir viktkurva nu kan jag tala om. Flera kilo har adderats till min kropp sedan Amos flyttade med sin husse till Gävle. Det är inte bra för vare sig kropp eller själ att vara utan hund. Det ska bli ändring nu!
 
Däremot blir det en tur till veterinären idag för att ställa Katrina på vågen där. Jag blev tveksam på vikten då jag fick en signal på facebook från Ann-Catrine om att det inte verkade rätt med vikten. Jag har gjort om vägningen ett par gånger med samma resultat men det är klart att det kan bli fel när man står så där med hunden i famnen.

Idag ska vi på utflykt till Växjö och kolla på deras hundrastplatser. Vi har inga sådana här i Karlskrona men det behövs sannerligen. Återkommer med rapport och bilder från Växjö senare idag.

Doris

Det verkar verkligen som du älskar ditt nya liv som Matte, och kan det ge positiva värden på vågen så är det ju extra glädje! Ser fram emot input från din Växjö trip i hundrastgårdarna



2010-07-27, 10:39:50

Sara Och piper

söt blogg du har titta in min blogg:D



2010-07-27, 11:23:35 URL: http://sarapiper.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?