Korrekt vikt...

2010-07-28, 09:00:12 / Kategori: Vardagar med Katrina
Korrekt vikt fick vi på veterinärens våg igår då jag blev osäker på om min egen vägning med Katrina i famnen var rätt. Den första vägningen på 25,6 kg justerades till knappt 26 kg. Nästan rätt alltså. Katrina är en liten greyhoundtik och ligger bra i vikt. Hon är tydligt musklad och har lagom med hull. Lite mer päls bara så blir det bra! 

Nu har vi klarat av en tre dagars avmaskningskur utan besvär. Får man bara lite ost också så går det finfint. Jag använder alltid Axilur, då jag har dåliga erfarenheter av de lite mildare varianterna, men det finns säkert annat som är bra också.

Nu har vi en ny ledig dag framför oss. Katrina sover nu bredvid mig på sin bädd och jag ska läsa dagens tidning och se vad som har hänt i världen. Sedan få vi se vad vi hittar på idag. Det är härligt med semester.


Sara Och piper

ja eller hur det as kul!:D aa siken söt hund du har jag har också en hund och den heter piper!:D det är så kul att ha hundar:D



2010-07-28, 09:13:54 URL: http://sarapiper.blogg.se/

SAra

ja det va jag inte tänkt på!!:P men det är tur man har hundar!:D



2010-07-28, 10:27:19 URL: http://sarapiper.blogg.se/



LÄMNA ETT TASSAVTRYCK :

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentar:

Kom ihåg mig?